вторник, 21 августа 2012 г.

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту English In Sport
Назва навчальної теми Focus ON Sport
Основний та другорядні навчальні предмети
Англійська мова, фізична культура, основи здоров’я.
Вік учнів, клас 7 клас,13 років
Стислий опис проекту
Навчальний проект розрахований на учнів 7 класів(13 років) з навчальної теми “Focus ON Sport” з англійської мови.2011-2012 навчальний рік був оголошений у Коротичанському ліцеї роком «EURO2012». В рамках цього року було заплановано проведення проекту «English In Sport». Оце так ідея!Поєднати спорт та англійську! В основі проекту пошукова діяльність інформації про спорт. Під час виконання проекту учні класу розподіляються на 4 групи sportsmen, doctors,parents,teachers.Обговорюються проблеми сучасного спорту та створюється фанзона.Учні активно використовують Інтернет, пошук інформації, електрону пошту, англомовні сайти. Виконання проектів завершується презентацією кожної групи, обговоренням, рефлексією. Можливість розвитку проекту-створення групи фанатів спорту Коротичанського ліцею в соціальній мережі «Вконтакте».
План
План навчального проекту
План впровадження проекту
Навчальні цілі
Використання проектної методики та інформаціно-коммуникаційних технологій для розвитку умінь та навичок мовленнєвого спілкування. Розвивати IКT – грамотність, як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації. Здатність до оригінальності та інноваційності в діяльності. З’ясування причинно-наслідкових зв’язків, ґрунтовне доведення та розуміння ідей. Демонстрація можливості ефективно співпрацювати з різноманітними групами. Розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах. Формування в учнів мотивації до дбайливого ставлення до життя,сорту і здоров’я; формування у школярів стійких переконань щодо пріоритету здоров’я з урахуванням його індивідуальних особливостей; виховання у підлітків бережливого, дбайливого та усвідомленого ставлення до власного здоров’я як однієї з найвищих людських цінностей, потреби самопізнання та всебічного самовдосконалення; формування в учнів сталої мотиваційної установки на здоровий спосіб життя як провідної умови збереження і зміцнення здоров’я; навчання учнів методам самооцінки і контролю стану і рівня здоров’я протягом усіх років навчання; розвиток життєвих навичок учнів, спрямованих на заохочення вести здоровий спосіб життя. Під час роботи у проекті та захисті кінцевого продукту в учнів формуються уміння планувати, створювати сценарії, підбирати ілюстрації, використовувати додаткові джерела інформації, структурувати свій виступ використовуючи мультимедійні засоби та виступати перед аудиторією
Опис оцінювання

На початку проекту вчитель демонструє вступну презентацію. Оцінювання відбувається упродовж всього навчання за темою. Визначення попередніх знань учнів щодо теми та того, що саме вони знають про спорт заповненні ними таблиці З-Х-Д. Проводить анкетування для поділу на групи.

Упродовж виконання проекту проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички читання, говоріння, письма, аудіювання, які ґрунтується на відповідях і запитаннях, які попередньо записані вчителем для учнів для в журналах спостережень. Метою, яких є виявлення розуміння учнями процесу дослідження індивідуальних особливостей.Учні також використовують Форму оцінювання з балами, за якою вони мають створювати презентацію. Під час створення презентацій потрібно призначити, бесіди з вчителем та однокласниками, щоб надати авторам презентації зворотній зв’язок щодо покращення презентації. Надайте можливість учням ознайомитися з думками та пропозиціями інших та надайте час та допомогу для виправлення чи редагування вже створеної презентації.

В кінці роботи над проектом здійснюється само оцінювання та взаємне оцінювання роботи групи учнями всього класу і як результат - підсумкове оцінювання за темою.

Діяльність учнів

Ознайомитися зі стартовою презентацією вчителя для демонстрацій ідей та для заохочення учнів до створення проекту. Весь клас буде представляти фанзону, яка розподілена на 4 групи: 1 teachers, 2sportsmen, 3doctors, 4parents. Перша група teachers дає назву фанзоні (наприклад «Eurochampions»), і під час роботи у проекті, розробляє рекламну брошуру для 4 групи parents та складають девіз для проекту та проводять анкетування серед ліцеїстів на тему «English in sport? Are you for or against?» Представники 2 групи висловлюють свою думку про спорт. Відповідають на запитання: Is sport one of the most popular pastimes? 2 група готує агетаційну презентацію. Представники 3 групи doctors готують відеороліки про здоровий спосіб життя, гімнастику для очей та знайомлять з правилами надання першої медичної допомоги спортсменам при травмах. Учні 4 групи, тобто - батьки готують «Спортакіаду», проведення якої, буде відбуватися англійською мовою. На наступному етапі учні 1, 2, 3 груп виступають зі своїми підготовленими мультимедійними презентаціями, додаючи ілюстрації,відео та фотоматеріали, анкетування, публікації, статті тощо. Виконання проектів завершується обговоренням, рефлексією. Можливість розвитку проекту-створення групи фанатів спорту Коротичанського ліцею в соціальній мережі «Вконтакте». Для успішного закінчення проекту, учні 4 групи запрошують на «Спортакіаду» тих - хто любить спорт та англійську мову! Найактивніші будуть нагороджені грамотами та відзначенні дипломами на загальноліцейній лінійці.

Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Оганесян Лусіне Ваагнівна
Фах, навчальний предмет
Вчитель англійської мови та літератури
Навчальний заклад
Коротичанський ліцей Харківської районної ради Харківської області
Місто\село, район, область
смт. Коротич, Харківський район, Харківська область

Відомості про тренінг Дати проведення тренінгу
13.08.2012-20.08.2012
Місце проведення тренінгу
Манченківська ЗОШ
Тренери
Ковбаса Віктор Михайлович

Комментариев нет:

Отправить комментарий